Roth 2006 – El viatge (1ª Part)

Finalment, després d’un mes i 12 dies, he trobat el moment de posar-me a escriure tot el que vaig viure a Roth el 2 de juliol. Han estat unes setmanes difícils, intentant-me posar al dia de tot allò que vaig haver d’ajornar abans per poder-me dedicar a la preparació de la prova.

La setmana prèvia va ser força complicada, però a posteriori veig que va ser causa dels nervis, de no voler deixar res a l’atzar i tenir-ho tot absolutament controlat. Dilluns encara treballava, i estava al despatx pensant en les mil coses que encara em quedaven per fer abans de marxar, i només em quedaven 24 hores. Total, a darrera hora vaig decidir agafar vacances un dia abans i vaig dedicar tot el dimarts a fer encàrrecs. Al vespre carregàvem tot i anàvem a Port de la Selva a dormir, en un viatge de gairebé 1500km valia la pena escurçar-ne més de 100 i fer-lo un pel més curt.

Dimecres comença el viatge, a mig matí ens trobem per fi amb en Dani a l’àrea de servei de la Jonquera. Esmorzem plegats, li dono un walkie-talkie amb les piles carregades i sortim amb els dos cotxes en caravana, la Olivia, el Dani i jo. Anem fent xino-xano per cansar-nos el mínim possible. Les aturades son força sovint, el Tomtom ens indica per on anar, tot segueix el seu curs. El viatge és força còmode, excepte quan creuem Lió, a on trobem una bona caravana, el Dani em vol llençar el Tomtom al riu perquè diu que l’embús és cosa seva… desagraït!!!

A les 10 de la nit creuem la frontera alemanya i decidim cercar hotel per dormir. El Tomtom ens deixa a la porta d’un, però resulta que està tancat, cap problema, un amable senyor alemany ens diu que 200m més endavant hi ha un altre obert, hi anem i ens donen habitació. L’hotel és molt maco, anem a dormir i quedem amb el Dani a les 9 per esmorzar. La Olivia i jo només podem creuar dues paraules abans d’adormir-nos, estàvem força cansats.