Roth 2006 – El viatge (2ª Part)

Ja és dijous, ens llevem i baixem a esmorzar. El Dani ja ens espera al menjador. L’esmorzar és molt bo, el poble maco i la gent de l’hotel molt amable, llàstima que ja hem de marxar. Els cotxes ens els van deixar aparcar al jardí de la casa. Carreguem, juguem una estona amb el gat de la casa i tornem a engegar. El viatge comença bé, però poc a poc, el trànsit es complica. Agafem una caravana darrera l’altre. Ens aturem a una area a dinar, una ampolla d’aigua de mig litre val 5 euros!!! Ui, això sembla que serà caret. Després de dinar engeguem de nou. Els walkie-talkies ens serveixen per fer companyia al Dani que va sol al seu cotxe.

A darrera hora arribem finalment a Goggelsbuch, poble molt petit a 15 minuts de Roth i on tenim reservada la habitació. Només arribar el Dani posa a tot drap a la ràdio del cotxe la retransmissió del gol d’Etoo a Rac1 a la final de la champions… només s’adonen els porcs de la granja de l’hotel, allà no hi ha ningú. El Dani tenia reservada una habitació per ell amb cuina, però algú s’ha fet passar per ell i li ha agafat, l’avantatge és que ara tindrem les habitacions juntes i és més còmode per compartir àpats i experiències. Al nostre costat estan els companys bascos, anem a saludar i el Dani me’ls presenta, Richard, Walter, Gorka… Ells ja tenen dorsals i a mi ja m’agafen nervis, els vull anar a recollir, el Dani m’ha de convèncer de que ja està tancat i que al dia següent ja hi haurà temps. Ens instal•lem a la habitació, sopem al mateix hotel, fem una passejada per les quatre cases del poble i anem a dormir. A l’endemà hi haurà molta feina. Abans d’anar a dormir ens trobem amb el companys de Guadalajara i quedem per anar a nedar al dia següent al canal.

Un pensament sobre “Roth 2006 – El viatge (2ª Part)

1. Hola Carles,

Acabe de trobar-te i he al·lucinat molt a comprovar que vares tindre la mateixa inquietud que jo d’obrir un blog on publicar les teues experiències.

Vaig fer-ho ahir i vaig una miqueta perdut, però bo, de mica en mica s’ompli la pica, que diem per ací baix també. Sóc d’Almàssera – L’Horta Nord – País Valencià.

Vaig a llegir amb tranquilitat els teus documents que a ben segur m’ajudaran de debó a assolit el repte que m’he plantejat.

Enhorabona pel teu éxit a Roth !!! I per cert, jo també vaig anar a Elx enguany. Mi primer “B” i una experiència inovidable, malgrat les 6 hores i mitja i el bessó esquerre petat.