Roth 2006 – La prèvia (Divendres)

Hem dormit per primera vegada a l’hotel i he pogut descansar bé, sembla que de moment tot funciona bé. Són dos quarts de vuit i ens trobem uns quants a l’entrada, agafem un parell de cotxes i cap al canal. Hi ha una boira molt tancada, sembla que serà divertit nedar en aquestes condicions. Guada, Walter, Pablo… som uns quants que ens tirem a l’aigua. És molt divertit perquè només veus ombres fosques que neden a l’aigua amb un gran silenci, la boira és encara més tancada. Jo gairebé em menjo la paret del canal on hi ha un vaixell de la policia amarrat. Quan sortim em trobo al Pontano, al Jaime que només pot dir “me sienta faltal levantarme tan pronto…”, es comença a notar un gran ambient. A destacar el nivell de les noies de més de 1’75 que surten de l’aigua, uf, quines màquines…

Tornem a l’hotel i tots a esmorzar. Som un munt de gent, i acaba d’arribar la que faltava, Tocola i companyia, ocupem tot el menjador, la Olivia descobreix que costa més entendre als companys bascos de la taula que als alemanys.

Uns quants decidim anar a fer una volta curta amb la bici pel circuit. Sortim l’Eusebio i el Pablo de Guadalajara i el Dani, el Jordi (company d’habitació del Dani), la Olivia i jo. Quan arriba la primera pujada a la Olivia se li surt la cadena i perdem a l’Eusebio i al Pablo. Seguim el recorregut, però ens equivoquem i el que havien de ser 30km s’allarguen… el Jordi ja fa estona que s’ha quedat enrere. Arriba un punt que decideix no continuar, sembla que li ha agafat una baixada d’alguna cosa, la Olivia i el Dani van a buscar el cotxe i jo em quedo amb ell esperant. Mentre estem allà no parem de veure passar ciclistes.

Un cop a l’hotel, dutxa i dinar. Jo sóc molt maniàtic amb el menjar i vaig decidir endur-me un fogonet de càmping per poder fer el menjar els dies previs. Per bullir l’arròs cap problema, però no us recomano fer pollastre a una paella d’una habitació d’hotel, crec que ara encara deu fer pudor tot el passadís, això si, menjar com a casa! Sort que la Olivia havia comprat bosses d’escombraires industrials i varem protegir la taula i la moqueta.

Després de l’espectacle del pollastre, una mica de migdiada i cap a Roth a recollir dorsals. Muntem els 7 seients de la Zafira i baixem tots amb el nostre cotxe. La fira és impressionant, no ens cansem de mirar roba i accessoris, quines temptacions de gastar! Un cop ho tenim tot, entrem a la pasta party, ens afartem de menjar i veiem la presentació dels “pros”. Aprofitem per fer-nos unes fotos amb Faris Al Sultan i em firma la motxilla de la cursa.

Tot sortint d’allà ens aturem pel camí al revolt dels borratxos, el dia de la cursa vaig entendre perquè se li diu així, i fem una cervesa alguns, com no, jo una aigua…

Al cap d’una estona, tots a l’hotel i a dormir d’hora. Pugem a la habitació del Fermin i la Cristina a saludar, però no hi son. Surto un moment perquè veig llum al garatge a on ens guarden les bicis i allà estan muntant la bici. Ens saludem, xerrem una estona i cap a la habitació