Cap de setmana a cop de pedal

Entre dissabte i diumenge uns 200km, que per estar a les dates que estem, no esta malament. El dissabte ens van fitxar per ser les estrelles del video promocional dels 50 anys del club. Era divertit veure les cares de la gent veient a uns quants pintes vestits de curt a les vuit del matí donant voltes a peu i amb bici pel centre de Sant Cugat. Tot seguit ens filmen rodant en grup pel polígon de Sant Joan.

Cap a les 11 amb la feina feta, tocava pedalar de veritat. Sortida suau, de 81km, amb una mica de vent. Al centre d’Olesa em trobo a la Maria aturada, li pregunto que fa parada i em diu que esta esperant al Jaume P. Esperem i anem cap a Monistrol, ella tenia intenció de pujar a Montserrat, sense barretes, sense aigua i sense DNI (li va caure mentre menjava la única barreta que portava). Veient que es tard, decidim no pujar i donem la volta a Monistrol. La tornada fàcil, amb el vent de cul i molta baixada. Passat Martorell jo m’acomiado i em desvio cap a Rubí. A dins d’un polígon tinc l’ensurt mes bestia des de que faig bici. Un trailer, o begut, o boig, o… decideix avançar a un altre en un carrer de doble sentit, no us podeu imaginar el que es veure venir dos trailers un al costat de l’altre a tota velocitat venint contra tu. Finalment arribo a casa, agafo les sabatilles i faig 40’ de transició.

El diumenge tornem amb la bici. A les 8 ens havíem de trobar amb el Jaume S. a davant dels cinemes. Anava amb la Olivia que havia quedat al mateix lloc. Ella es queda amb la multitud de gent que hi havia per fer el vídeo promocional de carretera i BTT i nosaltres dos marxem. La tarda de dissabte havia anat a recollir la Ksyrium, sort que ho vaig fer, feia molt vent, i amb la Stinger hauria acabat a Mallorca. Anar cap al Penedès, amb vent de cara tota la estona, va ser molt dur. No hi havien gaires ciclistes, ens aturem per canviar l’aigua de les olives, i va passar un grupet. El Jaume, que es un picat🙂 va decidir que era el moment de fer el primer dels blocs a ritme IM que havia de fer… Al grupet no el varem trobar, però si a algun ciclista que es va enganxar amb nosaltres, fins que a un pont que passava per sobre la via del tren i que tenia una rampa curta i dura, es van quedar. El problema es que no em vaig adonar de que el Jaume estava menjant una barreta i va estar a punt de quedar-se ell. El moment culminant va ser quan amb vent de cara fort, nosaltres baixant, ens creuem amb una BTT que pujava a tota llet… quin fart de riure ens va agafar, a nosaltres i al de la BTT!!!!

La tornada espectacular, amb aquell vent que ens havia molestat tota la anada i que ara venia tota la estona de cul. El que hem fet anant en 2h30, de tornada han estat 1h45. Poc abans de Gelida i fins a Martorell, trobem un grup de xavals amb dorsal de alguna cursa que es devia estar fent per la zona. Nosaltres a darrera sense molestar, no com un grupet de espavilats que es van posar entre mig, hi havia un que no parava de fer coses estranyes, si arriba a tirar a algun de la cursa crec que el tirem pel barranc. Quan ens separem sentim com parlaven de que be ho havien fet i de que ja no tenien “mono”, impressionant. El vent ens havia deixat tocats, i amb mes pena que gloria arribem a casa, al final 110km. Va ser divertit.

Entre el sábado y el domingo unos 200km, que para estar en las fechas que estamos, no esta mal. El sábado nos ficharon para ser las estrellas del video promocional de los 50 años del club. Era divertido ver las caras de la gente viendo a unos cuántos pintas vestidos de corto a las ocho de la mañana dando vueltas a pie y con bici por el centro de Sant Cugat. A continuación nos filman rodando en grupo por el polígono de Sant Joan.

Hacia las 11 con la filmación acabada, tocaba pedalear de verdad. Salida suave, de 81km, con un poco de viento. En el centro de Olesa me encuentro a Maria parada, le pregunto que hace ahí y me responde que esta esperando a Jaume P. Esperamos y vamos hacia Monistrol, ella tenía intención de subir a Montserrat, sin barritas, sin agua y sin DNI (se le cayó mientras comía la única barrita que llevaba). Viendo que se hacía tarde, decidimos no subir y damos la vuelta en Monistrol. El retorno fácil, con el viento de culo y mucha bajada. Pasado Martorell yo me despido y me desvío hacia Rubí. Dentro de un polígono tengo el susto mas bestia desde que hago bici. Un trailer, o bebido, o loco, o… decide adelantar a otro en una calle de doble sentido, no os podéis imaginar lo que es ver venir dos trailers uno en paralelo al otro a toda velocidad viniendo contra ti. Finalmente llego a casa, cojo las zapatillas y hago 40′ de transición.

El domingo volvemos otra vez con la bici. A las 8 nos teníamos que encontrar con Jaume S. en frente de los cines. Iba con Olivia que había quedado en el mismo lugar. Ella se queda con la multitud de gente que había para hacer el vídeo promocional de carretera y BTT y nosotros dos nos marchamos. La tarde del sábado había ido a recoger la Ksyrium, suerte que lo hice, hacía mucho viento, y con la Stinger habría acabado en Mallorca. Ir hacia el Penedès, con viento de cara todo el rato, fue duro. No había muchos ciclistas, nos paramos para cambiar el agua a las olivas, y pasó un grupito. Jaume, que se un picado🙂 decidió que era el momento de hacer el primero de los bloques a ritmo IM que tenía que hacer… Al grupito no lo encontramos, pero si a algún ciclista que se enganchó con nosotros, hasta que en un puente que pasaba por encima de la vía del tren y que tenía una rampa corta y dura, se quedaron. El problema se que no me di cuenta de que Jaume estaba comiendo una barrita y estuvo a punto de quedarse también él. El momento culminante fue cuando con viento de cara fuerte, nosotros bajando, nos cruzamos con una BTT que subía a toda leche… qué hartón de reír nos cogió, a nosotros y al de la BTT!!!!

El retorno espectacular, con aquel viento que nos había fastidiado toda la ida y que ahora venía todo el rato de culo. Lo que hemos hecho yendo en 2h30, de retorno han sido 1h45. Poco antes de Gelida y hasta Martorell, encontramos un grupo de chavales con dorsal de alguna carrera que se debía de estar haciendo por la zona. Nosotros atrás sin molestar, no como un grupito de espabilados que se pusieron entre medio, había un que no paraba de hacer cosas extrañas, si llega a echar a alguno de la carrera creo que lo tiramos por el barranco. Cuando nos separamos de ellos oímos como hablaban de que bien que lo habían hecho y de que les había servido para quitarse el mono, impresionante. El viento nos había dejado tocados, y con mas pena que gloria llegamos a casa, al final 110km. Fue divertido.

3 pensaments sobre “Cap de setmana a cop de pedal

1. Casum dena quina sort que tens… tu a la vora de casa tens plans i jo… jo l’unic que tinc son pujades i baixades! PFffffffff!

Ja tornarem a quedar! ok?
    Salut Carles!

2. Hola hoooola!!!

Carles, ya tengo billete de Ferry!!!!. Salimos y volvemos a Denia. Llegaremos a Mallorac el domingo a las 22h y salimos el domingo siguiente a las 9:30. ¡¡Con coche y todo!!!🙂.

Gracias por decirnos lo de Balearia🙂.